מבוא

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

שימוש בתוכנת נגישות אתרים – “נגיש בקליק”

הנגשת אתר זה בוצעה על ידי תוכנת הנגשת אתרים “נגיש בקליק” – רכיב נגישות אוטומטי. רכיב אוטומטי מאפשר עמידה בתקינה 2.1 WCAG ככל האפשר. השימוש ברכיב נגיש בקליק אוטומטי ניתנים לשימוש כמות שהם (AS IS). התוכנה כפופה למגבלות ולתנאי השימוש של היצרן. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Explorer 10+, Safari, Opera. הגלישה במצב נגישות מומלצת בדפדפן הנפוץ בקרב הגולשים: כרום. בדפדפנים אחרים יתכנו אי תאימות עקב אי תאימות הדפדפנים עצמם לתקן.

מה בתפריט?

– מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת סופרמן
– התאמת אתר עבור טכנולוגיות מסייעות (NVDA וכד׳)
– הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים
– עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
– שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
– שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
– התאמת אתר לעיוורי צבעים
– שינוי הפונט לקריא יותר
– הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
– הגדלת התצוגה לכ־200%
– הדגשת קישורים באתר
– הדגשת כותרות באתר
– הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
– הצהרת נגישות
– שליחת משוב נגישות

נגישות הסניפים

1. הנהלה -מטה: ניתן להיכנס עם חיית שירות+ עמדת שירות נגישה+ מערכת עזר לשמיעה+ כניסה נגישה 

2. לקוחות ארציים + קמעונאות: ניתן להיכנס עם חיית שירות+ עמדת שירות נגישה+ מערכת עזר לשמיעה+ כניסה נגישה 

3. אקזקיוטיב:  ניתן להיכנס עם חיית שירות+ עמדת שירות נגישה+ מערכת עזר לשמיעה+ כניסה נגישה 

4. נהריה: סניף ללא קבלת קהל 

5. כרמיאל: ניתן להיכנס עם חיית שירות+ עמדת שירות נגישה+ מערכת עזר לשמיעה+ כניסה נגישה 

6. עכו: ניתן להיכנס עם חיית שירות+ עמדת שירות נגישה+ מערכת עזר לשמיעה+ כניסה נגישה 

7. טבריה פרופשיונל: סניף ללא קבלת קהל

8. טבריה: ניתן להיכנס עם חיית שירות+ עמדת שירות נגישה+ מערכת עזר לשמיעה+ כניסה נגישה  

9. עפולה: ניתן להיכנס עם חיית שירות+ עמדת שירות נגישה+ מערכת עזר לשמיעה+ כניסה נגישה  

10. עפולה פרופשיונל: ניתן להיכנס עם חיית שירות+ עמדת שירות נגישה+ מערכת עזר לשמיעה+ כניסה נגישה  

11. עפולה מוקדים: סניף ללא קבלת קהל 

12. מגדל העמק פרופשיונל : סניף ללא קבלת קהל 

13. מגדל העמק גיוס והשמה (קניון): ניתן להיכנס עם חיית שירות+ עמדת שירות נגישה+ מערכת עזר לשמיעה+ כניסה נגישה  

14. מגדל העמק– תפעול: כניסה + עמדה נגישה+ מע’ שמע+ שילוט נגישות

15. נצרת: ניתן להיכנס עם חיית שירות+ עמדת שירות נגישה+ מערכת עזר לשמיעה+ כניסה נגישה  

16. חוצות: ניתן להיכנס עם חיית שירות+ עמדת שירות נגישה+ מערכת עזר לשמיעה+ כניסה נגישה  

17. צ’ק פוסט: ניתן להיכנס עם חיית שירות+ עמדת שירות נגישה+ מערכת עזר לשמיעה+ כניסה נגישה  

18. הדר: ניתן להיכנס עם חיית שירות+ עמדת שירות נגישה+ מערכת עזר לשמיעה+ כניסה נגישה  

19. חדרה: ניתן להיכנס עם חיית שירות+ עמדת שירות נגישה+ מערכת עזר לשמיעה+ כניסה נגישה  

20. נתניה (קומה 1): ניתן להיכנס עם חיית שירות+ עמדת שירות נגישה+ מערכת עזר לשמיעה+ כניסה נגישה  

21. פתח תקווה: ניתן להיכנס עם חיית שירות+ עמדת שירות נגישה+ מערכת עזר לשמיעה+ כניסה נגישה  

22. ת”א : ניתן להיכנס עם חיית שירות+ עמדת שירות נגישה+ מערכת עזר לשמיעה+ כניסה נגישה  

23. ראש העין: ניתן להיכנס עם חיית שירות+ עמדת שירות נגישה+ מערכת עזר לשמיעה+ כניסה נגישה  

24. חולון: ניתן להיכנס עם חיית שירות+ עמדת שירות נגישה+ מערכת עזר לשמיעה+ כניסה נגישה  

25. רחובות: סניף ללא קבלת קהל 

26. ראשון לציון: ניתן להיכנס עם חיית שירות+ עמדת שירות נגישה+ מערכת עזר לשמיעה+ כניסה נגישה  

27. לוד: סניף ללא קבלת קהל 

28. רמלה: ניתן להיכנס עם חיית שירות+ עמדת שירות נגישה+ מערכת עזר לשמיעה+ כניסה נגישה  

29. ירושלים: ניתן להיכנס עם חיית שירות+ עמדת שירות נגישה+ מערכת עזר לשמיעה+ כניסה נגישה  

30. אשדוד: ניתן להיכנס עם חיית שירות+ עמדת שירות נגישה+ מערכת עזר לשמיעה+ כניסה נגישה  

31. אשקלון: ניתן להיכנס עם חיית שירות+ עמדת שירות נגישה+ מערכת עזר לשמיעה+ כניסה נגישה  

32. באר שבע -גיוס והשמה: ניתן להיכנס עם חיית שירות+ עמדת שירות נגישה+ מערכת עזר לשמיעה+ כניסה נגישה  

33. באר שבע -תפעול: ניתן להיכנס עם חיית שירות+ עמדת שירות נגישה+ מערכת עזר לשמיעה+ כניסה נגישה  

34. קרית גת: ניתן להיכנס עם חיית שירות+ עמדת שירות נגישה+ מערכת עזר לשמיעה+ כניסה נגישה  

35. שדרות: ניתן להיכנס עם חיית שירות+ עמדת שירות נגישה+ מערכת עזר לשמיעה+ כניסה נגישה  


הבהרה

חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים.
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות.

שליחת משוב

אנו מקדמים בברכה משוב מהמשתמשים שלנו. אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בבעיה מיוחדת בנושא הנגישות, נשמח לקבלת משוב באמצעות מילוי טופס המשוב שלנו הממוקם בתחתית רכיב הנגישות שלנו, כמו כן ניתן ליצור עימנו קשר באמצעות המייל – maof@maof-group.co.il או טלפונית במספר 04-9127243