ניסיון בתפקיד ניהולי בתחום שירות לקוחות פרונטלי – חובה ידע והכרות עם עולם הרכב - יתרוןרקע בהנהלת חשבונות - יתרוןמשרה מלאה א-ה 7:15-16:30 ושעות נוספות על פי צורך שישי לסירוגין - 7:30 - 12:00.ניהול מערכת קשרי הלקוחות - קשר שוטף מול לקוחות, פעילות יזומה לשיווק מרכז השירות ללקוחות קיימים וחדשים.
לחברה באזור חיפהדרוש/ה עובד/ת כללי/ת למחסןרישיון על מלגזה - רצויימים א-השעות עבודה 7:00-15:30בימי חמישי עד 14:00שכר יסגר במעמד הראיוןשליטה בשפה הרוסית - חובה .
לחברה מובילה בקריות דרוש/החשמלאי/ת מוסמך/ת.תיאור התפקיד וסביבת העבודה:במסגרת התפקיד: אחריות על טיפול, שימור ומתן פתרונות לתקלות השוטפות במכניקה/חשמל למכונות במפעל.שעות עבודה: (עבודה במשמרות)א'-ה': משמרת בוקר 05:30-15:00משמרת ערב 15:00-01:00שישי: 05:30-14:00דרישות התפקיד:תעודת חשמלאי מוסמך- חובהידע בפיקוד ובקרה – חובהידע בפנאומטיקה – חובה ניידות+ רישיון נהיגה בתוקף- חובהניסיון בשטח (בתעשייה-מפעלים)- חובהידע בשפה העברית- חובה (ידע שפות נוספות- ערבית, רוסית- יתרון)משרה מלאה + שעות נוספות (במידת הצורך)- חובה
בנקאי/ת עסקיפירוט המשרה:מתן מלוא השירותים הבנקאיים ללקוחות הבנק העסקיים התפקיד דורש עבודת צוות וממשקים- בתוך הסניף ומול המטה. העבודה תחת לחץ ותחת נהלים ורגולציות קפדניים.דרישות התפקיד:תואר ראשון- חובהתואר שני- יתרוןניסיון בתפקיד בנקאי/ת – חוכישורים נדרשים:יכולת שיווקית יכולות משא ומתןסדר וארגון יכולת עבודה תחת נהלים קפדניים תוך מתן שירות יעילתקשורת בין אישית גבוהה ושירותיות גבוהה.
* מתן ייעוץ פיננסי ללקוחות בתחום המשכנתאות.* הכנת וכתיבת בקשות אשראי (חיתום) ופתיחת תיקי משכנתאות.כישורים נדרשים:תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים – יתרון משמעותי.ניסיון בנקאי – חובהניסיון במשכנתאות - יתרון משמעותירקע במכירות – עדיפות למוצרים פיננסיםמאפיינים אישיים:אמין, אחראי, יוזם ובעל יכולת לעבודה עצמאיתשיווקי מאוד, שירותי, בעל יחסי אנוש מעוליםפועל היטב בעבודה תחת לחץבעל מחויבות ארגונית ונכונות לעבודה מאומצת
לחברה מובילה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לתחום התאמות בנקיםתיאור התפקיד :טיפול בהתאמות בנקים טיפול בהתאמות קופות מזומן ושקיםאחריות על תפעול כספת ומזומניםהכנה של דוחות אקסל עבודה שוטפת במחלקת הנהלת חשבונותעבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגונייםהעבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בא.ת לב הארץ- ראש העיןדרישות:ניסיון של שנה לפחות בביצוע התאמות בנקים- חובה ידע וניסיון בעבודה עם תוכנות office - שליטה באקסל- חובה פיבות ווילוקאפתעודת מנהל/ת חשבונות סוג 3 - יתרוןניסיון עם עבודה על תוכנת ERP – עדיפות ל Sap Business 1
המוקד נותן שירות ומידע בנושאי ביטוחים מנהלים, ביטוחי חייםואינו כולל ייעוץ.רוב השיחות הן בנושאי פדיון פוליסה, ביטול פוליסה וגביה.היכרות עם סוגי פוליסות ונושאים והעבודה במוקד נותנת לנציג המון ידע וכלים לקראת ניוד וקידום עתידיים.דרישות:אין צורך בניסיון קודם בעולמות הביטוח !ניסיון קודם בסביבת עבודה ממוחשבת / שירות פרונטלי או טלפוני מכל סוג- יתרון
אחראי/ת אחזקת מבנה – מספר משרה: 1323משרת בוקר בלבד. הגעה עצמאית למשרדי החברה.תחומי אחריות:ביצוע טיפולים ותיקונים שוטפים במתקני המפעל השונים.התעסקות שוטפת עם רישיון עסק, הזמנת בדיקות שנתיות.תכנון וביצוע תוכניות תחזוקה מונעת ושוטפת.טיפול בתקלות בזמן אמת.עבודה מול קבלנים וספקים.פיקוח ובקרה על ביצוע משימות של קבלנים.דרישות התפקיד:ניסיון מקצועי מוכח של 5 שנים לפחות בתחום האחזקה - חובהשליטה במערכות מחשוב ובאקסל בפרט – חובהידע וניסיון עם מערכות במתח נמוך, אינסטלציה, כיבוי אש ועוד - חובהשכר 50-70
קצין בטיחות אשכולי ליבת התפקיד:צמצום תאונותעמידה בתקנות - כמוגדר בתקנה 585 - פיקוח על תקינות האוטובוסים, הדרכה והכשרה של נהגים וניהול שוטף של תיקי הנהגים, טיפול בפניות ציבור בנושא בטיחות וטיפול במפגעי בטיחות, תחקור תאונות ופרסום הוראות בטיחות.דרישות התפקיד:בעל/ת כתב הסמכה לקצינ/ת בטיחות בתעבורה ממנהל תחום קציני בטיחות במשרד התחבורה בתוקף כולל תעודה קטנה וכתב הסמכה רישיון נהיגה דרגה B, C, Dניסיון כקצינ/ת בטיחות בחברת תחבורה ציבורית - יתרוןשליטה מלאה ביישומי OFFICE
עבודה בצוות, ניהול מלאי, ספירות מלאי, קליטות למערכת הממוחשבת, ניפוקים, העברות,קליטת משלוחים, מתן שירות לוגיסטי וכ"ודרישות: שליטה במערכת לניהול מלאי- חובהאנגלית ברמה טובהמיקום אינטל ירושלים ימים ושעות העבודה א’ – ה’: 07:30 – 16:30טווח שכר- 40-50 שח שעתי