מתאמ/ת עסקי/ת למשרת בק-אופיס במטה החברה בלוד. המשרה שכוללת עבודה מול מנהלי תיקי הלקוחות ואחריות על כל הצד האדמינסטרטיבי והתפעולי שקשור לתהליך המכירה העסקית. בנוסף, מתן מענה למוקד טלפוני של הזמנות רכבים להשכרה בארץ.משרה מלאה, ימי א'-ה' 08:00-17:00, ימי ו' לסירוגין 08:00-13:00.
תיאור המשרה:הפעלת מכונותניהול 10 עובדים תחילת כל יום במחסן ציוד ברמת הגולן ואיסוף עובדים סט-אפ, ניקיון ואחזקה של המכונותתפעול המכונות מעבר ביקבים מצפון עד מרכז, הקמת מכונת הביקבוק בכל אתר שמגיעים אליו.שעות עבודה 6:00-19:00 ארוחת צהריים כשרה בהשתתפות סמליתדרישות: רישיון נהיגה - חובה ניסיון בניהול 5 עובדים לפחות - חובה.יחסי אנוש טוביםחוש טכני / ניסיון בעבודה עם מכונות - חובהאוריינטציה לטכנולוגיה ראש גדול הנדסאי/ת מכונות - יתרון נכונות לעבודה מאומצת ועבודה בשעות מרובות
התפקיד כולל שיחות יוצאות ללקוחות פוטנציאליים, מעקב אחר לידים, בחינה של צרכי לקוח ומתן פתרונות תקשורת סלולר ( נייד) /תקשורת קווית ( נייח) תוך עמידה ביעדי מכר חודשיים.מנהל מכירות סלולר/ תקשורת נייחת מוביל את תהליך המכירה מקצה לקצה לרבות איפיון צרכי לקוח, ליווי מקצועי ובניית הצעות מחיר.התפקיד כולל פגישות טלפוניות/ מקוונות עם מגוון רחב של לקוחות, בניית קשר אישי המבוסס על אמון וקידום עסקאות.מיקום המשרה: חיפה/ נתניה.שעות 8:10-1730 משרה מלאה.
ניהול תיק לקוחות (טלפוני) קיים בעולמות התקשורת הקווית, הנייד והנייח (אבטחת מידע ותקשורת נתונים) תוך שמירה על שביעות רצון גבוהה של הלקוחות.בחינה של צרכי הלקוח ומתן פתרונות תקשורת כוללים:עמידה ביעדים החודשיים.השבחה של התיק.ביצוע מכר של נייד/נייח/אינטרנט/תקשורת קווית.מניעת נטישה בתיק הלקוחות תוך התמודדות עם הצעות המתחרים.שעות 8:10-1730 משרה מלאה.
מתאם/ת שירות ותפעול ל OTאגף: מערכות מידעכפיפות: מנהל מחלקת טכנולוגיות ניידותמיקום גאוגרפי: בית דגןתיאור התפקיד:תהיו חלק ממוקד טכנולוגי שאחראי על תקינות מערך הרכיבים הטכנולוגיים המותקניםבאוטובוסים, כגון: מכשיר תיקוף, משדר GPS, צגי מידע, מערכת הכריזה ועוד.תשתמשו בכלים טכנולוגיים מתקדמים לניטור וזיהוי בעיות תוכנה וחומרה מרחוק, הפעלת ספקיםחיצוניים, תיאומים בין גורמים שונים, מדידת SLA לטיפול וכו'תפעול תקלות תוכנה וחומרה של מערכות טכנולוגיות ייעודיות באוטובוס.ניטור וזיהוי תקלות תוך אינטגרציה של כל הרכיבים.עבודה מול הנהלות סניפים ומוסכים ומול ספקים חיצונייםביצוע משימות Office Backדרישות התפקיד:ניסיון בשירות לקוחות/ תמיכהיכולת עבודה בצוותעמידה במצבי לחץ ומתן מענה הולם למספר דברים במקביל.תודעת שירות גבוהה.יכולת חשיבה עצמאית.ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבתכישורים קריטייםיכולת למידה עצמאית והתעדכנות בטכנולוגיות חדשות.סבלנות , יחסי אנוש מעוליםמדובר על משרה מלאה המוקד עובד משעה 6 בבוקר עד שעה 18 לכן יש "משמרות" של 9 שעות משמרת יום עבודה הוא 9 שעות שכר 8.5K
Additional details:Job Objectives:Leading and transfer the development of new testers & jigs for new company productsMajor Duties and responsibilities:Project manager:Lead a complex process – which includes all company directive and subcontractors.Work Procedures - Very good written communication skills in English.Working training.Manage sub-contractor and internal resources2. Support suppliers with design issues.BSc degree or Practical Engineer in Electrical Engineering / Mechanical EngineeringProject management and/or engineering with 3 years' experienceFamiliarity with HW and Mechanical engineering and design processHighly experience in system designFamiliarity with operations work environmentProblem solving and technical experienceProduct plan manage - MS Project S/W experienceAbility to lead a complex process – which includes Engineering, Logistics and sub-contractorsGood ability to work and manage sub-contractorsVery good oral and written communication skills in EnglishTeam worker.Logical thinking, Mathematical ability, Creativity, Improvisation ability with problem solution, Flexibility, Design ability, Originality, Methodical thinking, Sticker for details, High output in short time, Thoroughness, Target oriented, Openness & curiosity, Independence, Ability to prioritize tasks.
דרוש/ה רכז/ת גיוס לבנק מוביל בחולון למוקדים הטלפוניים.א-ה 08:00-17:00( יש גמישות קלה למשרת אם רק במידה והיא מועמד.ת תותח.ית!!!! )מיקום: חולוןתחילת עבודה מיידיתקליטה כעובדת בנק, סיבוס 60 שח לעובדים 9 שעות ומעלה, הטבות בניהול חשבון הבנק, מתנות בחגים, סבסוד ביטוחים, שוברים, תווי שי, חופשות, קרן השתלמות לבעלי תואר ראשון.שכר:שכר שעתי 36 ש"ח בונוס עד 1500 ש"ח בהמלצת מנהל.אחרי השעה 16 השכר השעתי יהיה 43.2
ניהול צוות המערך המונה כ- 70 עובדיםניהול תקציב המערךאחריות על משאבי המטבח (מבנה, ציוד, חומרי גלם)אחריות על עמידת המערך בנהלים ובתקנות (בטיחות, ניקיון, תברואה והיגיינה)אחריות על איכות השירות ושביעות הרצון של הסועדים (סגל ומטופלים)דרישות התפקידתעודה מקצועית רלוונטית או הנדסאי/ת / תואר ראשון באחד מהתחומים: תעשיה וניהול, לוגיסטיקה, מלונאות, כלכלה, מנהל עסקים, תזונהניסיון ניהולי קודם - חובהניסיון קודם בעבודה במערכות גדולותניסיון בניהול תקציב ורכשהיכרות טובה עם עולם הקולינריה, ההסעדה והמזון
ראש צוות השבחה לתפקיד הכולל ניהול צוות של בקרי השבחה במתחם ובקרי השבחה חיצוניים אשר בודקים ומטפלים ברכבים (ליקויים קטנים, החלפת פנס/ מגבים וכו'), צילום מכוניות, בדיקת ויזואלית של הרכב, בדיקת מכנית בסיסית (אורות שמנים וכו'), הפקת הזמנות, עבודה מול לקוחות פנימיים.דרישות: יכולת ניהול צוות, יסודיות, חריצות, יעילות והתמדה, ניסיון מעולם הפחחות .רקע בענף הרכב/נסיון בעבר – יתרון משמעותימשרה מלאה 6 ימים בשבוע, ימים א'-ה' 08:00-17:00, ימי ו' 08:00-12:00.
ניסיון במוקדי שירות בניהול צוות או אחמש- חובה!ניהול אפקטיבי ויעיל של המשמרת תוך הקפדה על עמידה ביעדי השירותביצוע עבודת בק אופיס בסמכות ניהוליתמתן תמיכה מקצועית וניהוליתשותפות ואחריות לאיכות המענהמתן תמיכה וטיפול בתקלות טלפוניה ומחשובניהול כלל הפעילות על כל היבטיהדרישות התפקידניסיון בתפקיד אחמ"ש / מנהל צוות – יתרון משמעותייכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימותשירותיות ויחסי אנוש טוביםיכולת עבודה מול ממשקיםזמינות לביצוע משימות לאחר שעות העבודהזמינות למשרה מלאה