מרינה מנהלת צוות של חשבות שכר אשר אחראיות על הכנת שכר לכלל עובדי החברה, עמידה בלו”ז צפוף ועם מינימום טעויות.
מעוף זו העבודה הראשונה שלה והיא מילאה שלל תפקידים – כשהצטרפה לחברה לפני 11 שנה עבדה כפקידת 101, לאחר מכן הייתה מזכירה של סמנכ”ל תפעול במשך כשנה ואז הגיעה למחלקת שכר כפקידת שכר, שם התקדמה לתפקיד חשבת שכר ועד לניהול כולל של המחלקה!
כששואלים את מרינה מה היא הכי אוהבת בעבודה שלה, היא אומרת ש- “להתמודד כל חודש עם האתגר של לשלם שכר בזמן לעובדים ועם מינימום טעויות. וכמובן לנהל את הצוות הנפלא שיש לי”.
מרינה מאמינה ש”אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד” וכך היא מנהלת את הצוות הנפלא שלה – עם המון עצמאות ומרחב פעולה, תוך עידוד לאחריות אישית והמון לויאליות לחברה, מתוך רצון משותף של כולן להצלחה!
כשיש למרינה זמן פנוי, אתם כנראה תמצאו אותה מבלה בים 😉