מטרת התפקיד
אחריות על כלל התקשורת השיווקית של הקבוצה - הכולל מגורים, התחדשות עירונית, ביצוע וגמרים.
ניהול התקשורת השיווקית משלב אישור איפיון המוצר, תוכניות, מפרטים דרך מיתוג ומיצוב הפרויקט ועוד..
אסטרטגית שיווק ומכירות, חומרים שיווקים ופעילויות שיווק.
ניהול ובניית תקציבים שיווק פרויקט, כולל תכנון מול ביצוע, ניתוח דוחות נתונים ועמידה גבוהה ביעדים מכירתיים.
הפקת חומרים שיווקים, עבודה מול משרד פרסום ובתי דפוס.
יצירת שיתופי פעולה עירוניים ועסקיים – תומכי פרויקטים
ניהול הפרסום, של הקבוצה והפרויקטים, ניהול משרד הפרסום לתכנון מהלכי פרסום פרויקטים, ניהול קריאטיב ותכנון מדיה, בקרת אפקטיביות קמפיינים, טיובם, בהתאם לצרכי המכירות של הקבוצה
תחומי אחריות
פרויקטים יזמיים
ניהול והובלת מיתוג לפרויקט, החל בתחקירי מתחרים וצרכים, אסטרטגיה שיווקית, מיתוג ושפה ויזואלית לפרויקט
הכנת חומרים שיווקיים - איפיון, כתיבת מסרים וטקסטים, עיצוב והפקה של חומרים שיווקים לפרויקט - החל מהדמיות, תוכניות ועד חוברות ואלמנטים אחרים בהתאם לרשימות צרכי האלמנטים הנדרשים לכל פרויקט, כולל בקרת מלאים וצרכים שוטפים.
תכנון, ניהול ובקרת תקציב שיווק של פרויקטים
עבודה מול ספקי החומרים השיווקיים – ספקי הדמיות, צביעת תוכניות, בתי דפוס, ממשק אינטראקטיבי, סרט פרויקט וכו
נראות אתרים – ניהול מיתוג ונראות אתרים – שילוט מנופים, שילוט ויצעים, גדר מגדברת, שילוט על גבי שלד וכו
עבודה מול עיריות לאישורי שילוט ונראות, כולל תשלומי אגרות שוטפים
ניהול והובלת קמפיין פרויקט – עבודה מול משרד הפרסום, הגדרת מטרות קמפיין, בהתאם ליעדי מכירות, הגדרת קהלי היעד, ערוצי פרסום, חלוקת מדיה, איפיון מסרים ובקרת קריארטיב, ניהול בפועל של הקמפיינים, אפקטיביות פרסום ובקרת לידים, טיוב וייעול מסעות פרסום בהתאם לפידבק אנשי המכירות ומטרות המכירה
הפעלת חברת בקרה למיקסום הפרסום
ליווי הקמת משרדי המכירות – סיוע לאנשי המכירות במציאת משרד, מיתוגו ושמירה על נראות ומסרי פרויקט
אירועי שיווק ומכירות בהתאם לצורך – אירועי מכירות במשרדי המכירות, אירועי ביצוע – אבן פינה, שלד ומסירות, בהתאם לצורך
תיעוד הפרויקטים – לצרכי שיווק ותקשור לקוחות, כולל מדיות חברתיות
התחדשות עירונית
מענה שוטף לצרכים שיווקיים של החברות – חומרים שיווקיים, תקשורים ומדיה חברתית
נראות אתרים
אירועים שוטפים – שלד, עליה לקרקע, טופס 4 - סיום פרויקט ומסירה
תיעוד שוטף לצרכים שיווקיים עתידיי
מתן מענה לצרכים שיווקיים – תקשורים ופרסומים שוטפים, מתנות עובדים וכו
סיוע במיתוג ונראות אירועי מש"א
מחלקות המטה
מתן מענה לצרכים שיווקיים – תקשורים ופרסומים שוטפים, בהתאם לצורך
דרישות התפקיד
ניסיון של 3 שנים לפחות בתור מנהל.ת תקשורת שיווקית בחברת נדל"ן/בניה– חובה
ניסיון של 3 שנים לפחות בפרסום – תכנון, ניהול קמפיינים ומדיה
ניסיון בעבודה עם מערכות דיגיטליות למכירות – במבי, salesforce ודומיהן- יתרון
יכולת התבטאות גבוהה בעפ"י ובכתב
עין עיצובית והבנה גרפית
שליטה מלאה באופיס
תקשורת ויחסי אנוש: כישורי תקשורת מעולים, יכולת ליצור ולשמר קשרים מקצועיים ואישיים עם קולגות, ספקים, לקוחות ועמיתים.
יכולת ניהול משימות ועבודה מולטיטסקינג: יכולת לנהל מספר משימות במקביל תוך עמידה בלוחות זמנים צמודים ושמירה על דיוק.
פתרון בעיות: יכולת זיהוי ופתרון בעיות באופן יצירתי ומקצועי.
הבנה טכנולוגית: הכרות עם מערכות מידע ו-CRM, יכולת ללמוד ולהשתמש בכלים טכנולוגיים חדשים. עד
מידע נוסף